Kızlar ben şu an 37+2 yim bu zamana kadar hiç böyle hissetmemiştim ama son bi saattir delirecek gibiyim zangır zangır titremeye başladım birden sezeryanden korkuyorum bele iğne vurulmasından katater takılmasından korkuyorum normal doğum için hevesliyim aslında ama bebeğimin kafası önden gidiyor çatım darsa doğuramam diye korkuyorum ağlamak istiyorum nasıl yapıcam nasıl sakinleşcem bide devlette doğurcam çok korkuyorum 28 haftaylen apandist oldum genel anestezi aldım uyandığımda saatlerce ağladım ağrıdan genel anestezi de beni korkutuyor tekrar aynı şeyleri yaşıyor olmak beni çok çok ürkütüyor napıcam bilmiyorum