Sery67 Merhaba :) imom omega kullanan arkadaşlar aynı anda folik asitte kullanıyor mu acaba? İmom omega nın içinde de folik asit var kafam karıştı
Sevdiye Sery67 bende kullanıyorum ama folik asit kullanmıyorum şuan onu doktor bitince almana gerek yok dedi sadece imom kullanıyorum
Mum56 Ben kullandım 1 kutu daha sonra kullanmadım çok iyi bır ilaç kullanın faydasını görürsünüz farketmez folik asıtlede kullanılır dıye biliyorum hekime yınede sorun bence