ayss-12 benim bebeğim 6. Aydan beri vajinal doğum pozisyonunda fakat biraz kilolu görünüyor böyle bir doğum için benim minyon olmamdan da kaynaklı. Sonuc ne oalcak bakalım rabbim sağlıklı en kolay ve en hayırlı doğumu nasip etsin hem bebeklerimize hem bize amin. Başı doğum kanalında değil henüz olsa yürüyemez halde olurduk sanırım.