Merhaba kızlar, günlerdir içimden atamadigim üzüntü ve ne düşüneceğimi bilmiyor olmam dolayısıyla sizinle paylaşmak istediğim bı çıkmazın içindeyim. Bebeğim 2 aylıkken korundugum halde hamile kalmışım ve bunu bebeğim 7 haftalıkken öğrendim. Sezeryan doğum olduğu için ilk hamilelegim ilk önce çok endişelendim çünkü benim vücudumda yaralar çokta geç iyileşir biraz araştırdım ve en iyi ihtimalle 6 ay sonra hamile kalınması gerektiğini öğrendim daha sonra doktora gittim ilk fırsatta ve doktora doğumdan iki ay sonra hamile kaldığımı söyler söylemez dahi gozleri kocaman oldu ve hemen muayeneye aldı ve iç dikişleri bırak dış dikişimin dahi iyileşmedigini söyleyip hayati riskin olduğunu dikişlerimin açılacağını organların dahi patlama ihtimalinin olduğunu soyledi ve bunca risk yanında ve küçük bebeğimin annesiz kalma korkusuyla kürtajı kabul ettim. O kadar üzgünüm ki iyi mı ettim kötü mü ettim bir türlü düşünmeden edemiyorum hele ki daha sonra benim gibi hamile kalıp sapasağlam dogursnlari öğrenince boğazım düğüm düğüm ne yapacağımı bilemez hale geliyorum elbet her beden farklıdır her doktor söylüyor çok riskli olduğunu ama ben bir türlü kendime hiçbir şey açıklayamıyorum. Çok uzun oldu kusura bakmayın bir nebze olsun anlatıp rahatlamak istedim..