Esimin arkadaşının kızı oldu. Sarı tulbentten dolayı sarılık oldu.pismanlar yaptıklarına.
Mantıken bakarsanız yenidoğan bebeğe güneş ışığına bile maruz bırakmamaniz söyleniyor. Kaldiki sarı tülbent örtmekten bahsediyorsunuz. Ve çoğu insan da bu batıl inanca hurafeye inanıyor malesef..
Bırakın bebekleri rahat bırakın 😑🙄