Hanımlar ilk hamileliğimde asla hatırlamıyorum kaçıncı haftada bebeğimin kesede gözüktüğünü. İkinci hamileliğindeyim şu an en son kontrole 6+6 da gitmiştim ama bebeği görmedik. Doktorum olabilir ama 1 hafta sonra mutlaka görmem gerekir dedi yarın kontrolüm var 7+4 haftalık oluyoruz bu haftalarda bebeğini gören oldu mu baya bi tedirginim acaba geç mi yoksa aksi bi duru mu var diye