Orda atan bir damar var hamilelik hormonlarıyla daha belirginleşiyor ben 8. Haftamdan beri sürekli aynı şekilde hissediyorum bebeğimin kalp atışı mı diye şaşırdım araştırınca öğrendim hıçkırık falan değil herkes aynı şeyi söylemiş inanma damar atıyo tıpkı nabzının attığı gibi