Buse-ozdmr Gunay97 19 da hissettim şuan 22 yim baya kıpır kıpır hergün daha da çok hissediyorum ilk hamileliğim👼🏻😍
Gunay97 Nazendehanim varmı hareketlilik.Doktor bana sordu olmadığını söyledim.Karnıma minik tık tıklar yapıyorum ses Seda versin diye yok😂😂
Nilgunaksudizdar 18 olucaz bizde valla elim göbekte her dk öyle bekliyorum ne zaman hissederim nasıl bir şey diye 😂😂
tecrubesizanneadayi12 Nilgunaksudizdar akşam yemekten sonra uzanın elinizi karnınızda gezdirin belki kıpırdayabilir
Nazendehanim Gunay97 19. Haftada ilk tekmeyle haldir huldur noluyoruz ya dedim öncesinde nabız hissediyordum onu hareket sanıyordum tekmeyi yiyince onun hareket olmadığını anladım ,şu an 29+6 yım 19 dan beri düzenli olarak tekmeleniyorum tabi şu an baya zirvede 😅
Berivan3 Zeynep-Eslem aslinda o oynuyor siz hisetmiyorsunuz benimik 17 oynandı şu an 23 haftligim ve detaylı utrasyona girdim hisetmiyordum ekranda gördüğüm karmin içinde oynuyordu 😂aslında oynamiyor dedigimzde oynuyor hiç Korkma ama 2 hafta daha bekle doktora git
Nilgunaksudizdar Gunay97 valla bütün gün deli gibi geziyorum evde karnımla konuşuyorum çocukta diyordur nereye düştüm ben 😂😂
Zeynep-Eslem Gunay97 kuzum her kontrole gittiğimde ultrasona giriyorum. Bebek gayet hareketli, hiç bir sıkıntı yok, her şey yerinde, sağlıklı diyor. Ama hissetmiyorum dediğim zaman doktorum bişey söylemiyor.😔😔
Gunay97 Zeynep-Eslem Doktor ultrasonda haraketlilik olduğunu söylemişse sorun yoktur üzülme.İnşallah hissedersin en erken zamanda.Anne bebeği hissedince güvende olduğundan emin oluyor kendince.Bende hissetmiyorum diye üzülüyorum.Ben yeni kontrole gittim ama ultrason yapmadı.Gelecek aya randevu verdi😒o yüzden beklemekteyim.Bebeğinizin duyma yetisi artık gelişmekte bol bol konuşun belki tepki verir
Nilgunaksudizdar Gunay97 20. Haftaya kadar hissetmemek normal diyorlar ama üzülme birde annenin kilosuda etkenmiş çok zayıf insanlar erken hissediyormuş birde 2. Gebeliği olanlar çok erken hissediyormuş. Bizde bu haftalarda hissederiz heralde merakla bekliyorum sonrada hareketlilikten uyuyamıcaz ama olsun 😂😂❤️
Gunay97 Nilgunaksudizdar Benim üçüncü yolda😅Ama diğerleriyle biraz aralarında yaş olduğu için içim kıpır kıpır.Üçüncü gebelik olduğu için biraz daha erken hissetmem lazım dediler.Çevredende hep soruyorlar.Bende beklentiye girdim acayip son iki haftadır öyle
Zeynep-Eslem Gunay97 ay kuzum neler neler denedim. Konuş dediler konuşuyorum tık yok. Çikolata ye dediler yiyorum tık yok. Doktor bile çok şaşkın 🤣 ama karnimda durmadan kalp atışı hissediyorum. İlk zamanlar kendi nabzım die düşünüyordm ama bu aralar baya yoğun hissetmeye başladım.