Deletedmom_1003 Kızlar çarşamba sezeryan olcam allah izin verirse ama 1 saate yakındır özel bölgemde adet sancısı gibi bir ağrı var bebekte aşağıda hissediyorum hareketlide ama anlamıyorum sancımı değilmi geçermi sizce ne yapmalıyım