Ayse_3434 bacım ılık sütle yap un maya tuz şeker koy mayalanmaya birak hamurun kabarinca tepsi mayası için yuvarlayip birak yine birazda tepside mayalansin sonra yap poğaçani pisirirkende kopkoyu renkli olana kadar pişirme fırından çıkınca da üzerini bı bezle ort al sana yumuşacık poğaça 😄