gulsahh3 Kızlar selam, haftaya sezaryen ile dogumum olacak hayırlısıyla. A life etimesgutta yakın zamanda sezaryen dogum yapan var mı? Anestezi ekibi, hastane yemekleri, ilgilenmeleri yani sezaryen sonrası süreç nasıldı bilgi verebilir misiniz
sedamom00 gulsahh3 Allah nasip kısmet ederse Mayıs gibi doğumumuz bende bu hastaneye takipliyim doktorum alptekin alagöz
sedamom00 Simge1Hho canım doktorum ya çok seviyorum kendisini şuan 10 haftalığım hamile kalmadan önce 4 ay boyunca beraberdik tedavi ile oldu 🥰☺️
sedamom00 Simge1Hho amin inşaallah sizin de Allah analı babalı büyütsün Rabbim kolaylık versin doğum ücreti ne kadar biliyor musunuz sormadım kontrole gidince sorarım dedim unuttum ☺️
Simge1Hho sedamom00 aminnn tesekkur ederim😌 dogum paketi almistim ben gecen sene. Su an fiyat hakkinda bilgim yok ama baya artti diye duymustum
sedamom00 Simge1Hho sanki neyde arttıyorlar doğum yani bu kadar para olması çok saçma tahliller sanki başka yerdede yapılır soymaktan başka bişey değil ama yapacak birsey yok hayırlısı olsun çok teşekkür ederim 😊😊
Simge1Hho sedamom00 biraz yuksek fiyatlar ama ekstra pek bi odeme cikmiyo sonrasinda😌 sadece doktorum icin orayi tercih ettim,hastaneden pek memnun kalmadim
Ozgee-26 İki farkli doktora gittim. İlki op.dr. murat ekizdi cok iyi bi doktor dusuk tehlikem oldugunu soyleyip tedaviye basladik. Begenince dogum oaketini sorduk 12bin lira dediler ve herhangi bir rahatsizligim olursa temin edemeyecekleri tahliller vs bunlar paket disi.neyse Gecen hafta izindeymis. Dr.Oskara gittik. Bir suru sey anlatti ve bir cokta test istedi testler 3750 lira ve kafam cok karisti cok uzuldum. Hemen sehir hastanesine gittim durumu anlattim ve o testlerin hic birine gerek duymadilar esimde ben de pozitif kan grubu olmamiza ragmen uyusmazlik olabilecegi soylendi kotu sonuclardan bahsetmisti a life. Sehir hastanesinde antikor testler bebekle benim aramda uyusmazlik var mi yok mu ona kadar bakildi. Tamamen somurucu bir hastane ve insanlari strese sokmaktan baska bildikleri bisey yok
Ascianne Bende a life da yaptım ama normal doğumdu hastane bence çok güzel sezeryanda nasıl işliyor sistem bilmiyorum
Ascianne gulsahh3 evet tektim refakatçi konusunda da sıkıntı yapmadılar hatta eşim doğumda yanımdaydi