Hilalhamzaa inanır mısınız bilmem ama dinimizce var olan şeyler var.Öncelikle hastanede gerekli testleri (pıhtılaşma , genetik, rahim filmi vs) yaptırın sonrasında ise iyi bir hocaya danışmanızı öneririm annem iki yıl düşüklerle uğraştıktan sonra tanıdığımız bir hocanın yazdığı sübyan muskası ile dört çocuk sahibi oldu.Annede olunca kız evlatta da olma olasılığı yüksek olurmuş benim de iki düşüğüm olunca bu seçeneği değerlendirdim.Ve sübyan olduğu kesinleşti.Hem testlerimi yaptırdım hem de rahim filmi çektireceğim bunu da bi olasılık olarak kabul ettim ve muskayı da yaptıracağım.Aklınızda bulunsun istedim.Rabbim istediğiniz kadar evlat sahibi olmayı nasip etsin🙏🏻💜