Yagmuurozturk öncelikle geçmiş olsun . Benim 9 cu haftada oldu doktoruma gittim önce lekenlenme olarak başlıyor daha sonra kanamaya dönüyor. Doktorum bana lekenlenmenin hiç bir türlüsü normal değildir demişti. Kanama kanalım vardı uzun bir süre sürekli yattım progestan kullandım çok şükür 3 cü ayımıza geçince atlandım. Telaş yapma ne yazıkki olabiliyor ve günümüzde bir çok gebe yaşıyor önemli olan stres yapmadan kendini yormadan bu süreci atlatabilmek. Çok beklemeden doktorunuza gidin o size detayları anlatacaktır