Kızlar daha 8+2 deyim. Her sabah mide bulantıma uyanıp,her gece uyumadan önce kusuyorum.(aralarda yediğime bağlı). Doktor prilam verdi siz bu ilaç hakkında ne düşünüyorsunuz? Bi anne olarak takviye bir şeyi içerken acaba bebişe bi yan etkisi var mı diye düşünmeden geçemiyorum. Ek olarak yaptığınız doğal bir şey var mı?