Drydrms92 Merhabalar ,5+1 de olup beta 21113 e yakın çıkan var mı? İkiz mi ? Değil mi? Kafam karıştı doktora da henüz soramadım …varsa tecrübesi olanlar paylaşırsa sevinirim.💐
Ummuhnm Drydrms92 gayet normal canım betayla belli olmuyor ya ikiz bazıları değeri az oluyor ama ikiz gebelik oluyor takma kafana bunları sağlıkla kalp sesini duy iyi olduğunu bil yeter 😊
EmineDefneGokce Drydrms92 normal canım . Benim arkadaşımdan daha fazla artardı değerim 4 katı hatta. Onun ikiz benim tek Yani öyle anlaşılmıyor hiç
Drydrms92 Ummuhnm yaşadığım bazı şeylerden sonra takmıyorum ama merak ettim😁 teşekkür ederim 😊 aminnnn hepimize kalp sesini duymak ve iyi olduğunu bilmek nasip olsun🙏Sağlıcakla gelsinler🙏