Nedenini buldularsa üzülme, kan sulandırıcı iğne kullanırsın, ben 15 senedir evliyim, 14 senedir sabırla bekliyorum, nedensiz infertilite birşey bulamadılar…2 dış gebelik, 6 düşük, birde 24haftalık doğumda kaybım var… sonra olmadı tüp bebeğe yöneldik şu an 6 cıda 12+4 hamileyim çok şükür. İnşallah rabbim kucağımıza sağlıklı hayırlı bi şekilde nasip eder. Demem o ki üzülme dua sabır inşallah olucak allahın izniyle 🤲🏻