EAK Denizdenizzz Doğum yaklaşınca oluyor ama ilk haftalardaki sertleşme gibi değil baya taş gibi ve ağrılı oluyor. Ama doğum başlamış demek istemedim tabi sadece yaklaşımca oluyor
hulya_6363 Denizdenizzz benim hep öyle taş gibi oluyordu nst de sancı çıktı eğer kısa süreli oluyorsa da mutlaka doktora görün canm
Mervemm Denizdenizzz sertleşip kasıliyor ise doğum belirtisi ama bende 38 hastalığım yürüyünce çok ayakta kalınca sertlesiyor. 0 sanci ama.
Denizdenizzz hulya_6363 dokununca taş gibi sadece zaten doğuracağım yok içimde kalacak herhalde 39+2 oldum ne zaman gelir acaba :(
Belinay_AliEge İlk bebeğimi 40+3 de doğurdum son haftalarda hep öyle toplanır taş gibi olurdu . Doğum yaklaşıyor biraz ondan birazda yerleri daralıyor toplanıyorlar artık doğmak istiyorlar. 🌸 Sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻