Yonca_trk sürekli yatmak hareketsiz kalmak aynı tarafa yatmaktan da oluyor emin olun 38+2 yim ben de yaşadım. Emeklemek hi geldi bana, plates topunu ellerimle yürütüp bacaklarımı sabit tutmak , yatarken belimi sırtımı ve karnımı yastıklarla desteklemek