Kbrtsn Kızlar bugün doktora gittim bebeği hem karından ultrasonla hemde vajinal ultrasonla göremedik ama kesede büyüme var beslenme keseside var dedi geçen hafa başka doktora gitmiştim oda göremedi ama 5+3 gün dedi o doktor bugünki doktor 8 haftalık dedi haftayada görmezsem normal bi gebelik değildir dedi birde şöyle bi şey var son adetim 14 ağustos ama ben 24 ağustosda evlendim yeni evliyim benim hesaplamama göre 4 yada 6 haftalık ama doktor 8 haftalık hesaplıyo benim gibi olan varmı acaba boş gebelikmi diye korkuyorum 😔
HalisEbruoban Kbrtsn canım aslında hıcbısey de tam net tarıh bellı degıl ama ulrasonada bakabılıyorlar bıraz daha bekle ınsallah bebegınızıde gorursunuz gec dollenmede olabılır