Annegunluklerimm Merhabalr ,erkek bebek ismi olarak Asilhan ismini beğendim,ama eşimle bu konuda anlaşamıyoruz,sizin fikirlerinizi almak istedim ,sizce nasıl bir isim ?
Aycicegim Annegunluklerimm Asil tek başına çok güzel han eki pek uymamış sanki, yanlış anlamayın amacım sizi kırmak değil başta Aslıhan gibi okudum hatta öyle çağrıştıryor yinede en doğru kararı siz verirsnşz anne baba olarak sevgiler 🌼
Annegunluklerimm Dln_elmas amin inşallah ,cok teşekkür ederim ❤️,sizde sağlıkla kıcagınıza alın ınsallah
Tiiffany Annegunluklerimm Şahsen Ben beğenmiyorum o tür asilli isimleri. Nebiliyim bana cok sacma geliyor
1erkekkannesiiii Annegunluklerimm Asil Han olabilir belki birleşik olunca pek beğenmedim ben. Tabi sizin kararınız canım 🫶 burada cok isim postu açılıyor fikir alabilirsiniz cok seçenek var