aybukekurt55 ben kendim anestezisiz seçtim, acı eşiğim yüksek falan değildir, ama o kadar kısa bir işlem için anestezi gereksiz geldi.. ilaç verilirken böyle aniden çile gitmem lazommış gibi bir hissiyat ama kısa sürdü, işlem zaten bende 3-4 dk sürdü başlaması bitmesi. Tabii bunlar çok kişisel kararlar ama benim tecrübem bu şekilde oldu. Hafif bir kanama oldu ama hani sadece sildikçe kapıda gelen bir kan idi. Bana doktor duş alabilirsin dedi, eve gelir gelmez su duş aldım ama hafif bir regl sancısı gibi bir sancı yaptı çok şiddetli değildi ilaç da almadım ve ertesi gün hayat normaldi.