21 temmuzda ilk gebeliğim sonlandı kalbi durdu dediler 2 ay sonra hamile kaldım tekrar doktor kesenin istediğimiz yerden aşağıda arada kalmışsın dedi kan değerlerimi istedi e nabızdan baktığımda anemi gebelik diyor benim hiç bilgim yok ikinci kontrole daha var bilgisi olan birşey diyebilir mi şuan 6+4 günlüğüz