Merhaba anneler,
Ben 4 ay önce 2 aylık bir düşük gebelik yaşadım, onda 8 hafta olması gerekirden 6. Haftada kalmıştı bebek, şimdi tekrar gebeyim çok şükür. Ama adet haftama göre 6. Haftayı doldurmam gerekirken doktorum 4. Hafta 4 günlük olarak belirledi ve şimdilik hiçbir sorun yok muhtemelen adet düzensizliğin var ondandır dedi. Sanki yine önceki bebekte olan süreç tekrar yaşanacakmış gibi korkuyorum. Sizde öyle bişey oldu mu? (Bebeğinizin haftasına göre küçük olması gibi)