mervegny1 26lobik demir ve omega ilacını ben 2 ci trimester döneminde başladım. Kan değerlerine göre veriyorlar ilk zamanlar sadece folik asit kullandım . Devit3 omega ve demir ilacı kullanıyorum şuan da