-irem123- Merhabalar 2 gündür çok şiddetli böbrek agrısı çekiyorum enfeksiyonum ve sağ böbrekte büyüme varmış hamilelikte normal dedi doktor oluyormus özellikle sağ böbrekte 2 gün acilde kaldım 10 şişeye yakın serum takıldı saf su böbrekleri rahatlatmak için hiçbir ilaç vermediler ne antibiyotik ne de agrı kesici 24 haftalık gebeyim anlamıyorum koskoca tıpta idrar yolu enfeksiyonu için hamilelerin kullanabileceği bir ilaç yokmu basına gelen antibiyotik veren ölçümü yoksa bana dedikleri gibi hamile olduğunuz için birsey yapamayızmı dediler pazartesi için ürülojiden tekrar randevu aldım başka hastaneden şimdi oraya gideceğim
Eceklc_13 -irem123- canım nar ye günde 1 tane iyi geliyormuş kızlar yazdı internetten de bak için rahat etsin ama çok faydasını gören var Allah şifa versin biranönce
Dark -irem123- enfeksiyon yoksa neden antibiyotik versinler ki. Doğumdan sonra geçiyormus ama böbrek ağrısı kötü oluyor biliyorum, parol isteyebilirsiniz en azından serumla
Tiiffany -irem123- gecici bir durum düzeliyor. Hangi taraf agrıyorsa üzerine yatmayin. Bebek baskı yaptıgı için genişliyor
Aren12 Ben ilk gebeliğimde yaşamıştım çok hastaneye yattım hatta sürekli serum verirlerdi. Ama doğumdan sonra hemen düzeliyor hiç korkma🙏🏻 Bana antibiyotik veriyorlardı idrarda ki enfeksiyon 400-500 lere çıkıyordu ama benim. Başka türlü düşmüyordu
Aren12 Korkuyordum antibiyotikten bebeğe zarar verir diye doktorum içmemen daha kötü enfeksiyon çok diyordu Sürekli antibiyotik kullandım kullanmadan ağrılarım asla geçmiyordu
Dark -irem123- anladım, o zaman aslında verilebilen antibiyotikler var, acaba sizin yüksek değil mi fazla. Çok geçmiş olsun, bende önceki yıllarda taş yüzünden yaşadım gerçekten böbrek ağrısı çok beter