Zlh32 Hanımlar merhabalar. 28+2 haftaligiz. Günde 3-4 kez kasılma oluyor. Doktorum olabilir normal dedi ama mesela kaça kadar normal sormayı unuttum. Sizlerde de oluyor mu bu haftalarda acaba? Bir de ağrı ya da sancı yok çok şükür.
Edau9 Zlh32 kasılma derken sertleşme mi ? Bende de oluyor ama çok sık değil günde belki bir kere o yüzden doktoruma söylemedim hiç normal diye 28+5 bende
Asyaninannesi58 Zlh32 günde 10 kereye kadar normal diyorlar. Bi de düzenli kasılma olması sıkıntı sanırım rastgele olanlarda bi sıkıntı olmuyomuş
2505 Zlh32 bizde 25 haftadayız bazı günler sık bazı günler az yada hiç doktoruma bu haftalarda başlıyormuydu normal mi diye sordum gayet normal dedi☺️
Zlh32 Edau9 karnım sertleşiyor ve sanki bebek toplaniyor gibi oluyor 10-20 saniye sonra gevsiyor. Bu şekilde oluyor.
Asyaninannesi58 Zlh32 bir şey olmaz Allah’ın izniyle 🥰 maden suyu da tüketebilirsiniz magnezyum takviyesine destek olarak