Bebekefln en doğru yorumu hekim yapar ancak benim bildiğim kadarı ile doğum öncesi tek tanı testi amniyosentez. Doğru çalışılır ve hekim de doğru yorumlar ise sonuçları güvenilirdir diye biliriz ? Ben açıkçası hiçbir tarama testi yaptırmadım, 12+5 de ilk detaylı usg de doktorum ikili yerine nifty önerdi, öyle yürüdük