Ozlem-18 ben şimdi doktordan geldim. 10 gün önce kırmızı renk kanamam oldu diye doktora gitmiştim. İğne vurdular ilaç verdiler. 10 gün sonra yani bugün tekrar doktora gittim. Kanama alanı hâlâ var. Kahverengi pıhtı olarak dışarı çıkacaktır dedi. Kese güzel kalp atışı var. İnşallah keseyi zedelemeden çıkar o alan dedi. Bakalım artık kısmet