Gulsen_tanrikulu Arkadaşlar merhaba 2 aylığız ama 2 hafta önce giydiğim pantolonun önünü şuan kapatamıyorum bebek mi göbek mi onuda anlamadım😂sizin nezaman çıkmaya başladı
Happycatt Gulsen_tanrikulu kişiye göre değişiyor canım kimisi 20 haftalık göbeği yok kimisinin 3 aylım göbeği var 🥰
deryarslan00 Gulsen_tanrikulu ben göbekliydim hamilelikten önce de ama kıyafetlerm gayet oluyordu 19. Haftadan snra mantar gibi pırtladı bi anda 🤭 lastikli pantolonlarm bile sıkar oldu
Kizilicee Gulsen_tanrikulu ayh 2 gebeligim 11 haftalik ve suan karnim onde gidiyo ben sok oluyorum normalmi ya acaba
Sinemtun Benim 4. Ayda çıktı canım ama vücut yapınla alakalı biraz 5 kilo aldım hiç bişey yoktu sonra birden büyüdü 😂😂
Hestiaa 2.ayda malesef hemen karın belirmiyor, hamılelıge bağlı olarak gaz birikimi arttığı için muhtemelen şişkinliktir. Üçüncü ay bıtımında cok hafıf ayva göbek gibi cıkmaya baslar artık
Helinozan Kizilicee masaalh ya ben 22 haftalık goren hep dalga geciyor göbeğin neden yok diye hep zoruma gider sanirm doğuma giderken sizin gibi bir gobegim olur:)
Kizilicee Helinozan ya bende şaşırdım birden cikti artik elbisiler olmuyo 38 bedendim bende 3 kilo almisim ve sanirim sadece gobekden, bide haftasina gore 3 gun 4 gon onde cikiyor hep