Arkadaşlar 1 ay önce sağlıksız gebelikten dolayı kürtaj oldum. Beta değerlerim 2 ye katlamadı ve doktor kürtaj kararı verdi. Bu durumu yaşayıp sonradan sağlıklı gebelik yaşayan var mı ? Hamile kalmak istiyorum ama yeniden aynısı olursa korkusu var. Bu şekilde aynı durumdan kürtaj olup sonrasında sağlıklı gebelik elde edenler yazabilir mi ?