Merhaba kızlar 40 mız çıkana kadar yazmayı bekledim. Çok şükür 40 ı sağ salim atlattık.🧿🧿🧿 Hamileyken doğum hikayelerini çok okuyup bana o günler hiç gelmeyecek gibi geliyordu ama şimdi hamileliğim nasıl geçti şimdi anlamaz gibiyim. Neyse gelelim doğum hikayeme. 35+4 te planlı olarak günümde hastahaneye gittik. Açıkçası bende son dakikaya kadar hiç stres yoktu. Ama sabah uyandığımda korkum vardı. Hastahaneye gittim odama girdiğimde hafiften korkularım arttı. Hele ameliyat önlüğünü giyince benim tüm sakinliğimi gitti. 😅😅😅 kesilecek koyun gibi hissettim kendimi. Kızlar size tavsiyem asla doğum videoları izlemeyin beni en çok geren herşeyi önceden izleyip bilmem oldu. Cahillik büyük mutluluk cidden. 😅😅😅. Sedyeyle gelip aldıklarında ben tirtir titremeye başladım vücudumun heryeri titredi ve tüm doğum sürecinde sürdü. Şöyle söyliyeyim belden yapılan iğneler asla korkulacak acılar değil. Ben çok doktor korkusu olan biriydim genel anestezi istemiştim ama epudural ve spinal yapacağını söyledi doktor ses duymaktan çok korkuyordum ama asla ses falan duymuyorsunuz. Video izlemeden ve kesinlikle size doğumunu abarta abarta anlatanlardan uzak durun. Çünkü inanın korkulacak hiçbir şey yok. Çünkü gerçekten hissetmiyorsunuz. Ben çok panik atak olduğum İçin başım ağrısa ağzıma tat gelse bile direkt söyledim ve hepsi normal şeyler. Süreç şu şekilde odaya gittiğinizde nts bağlanıyor, sonra sizi gelip alıyorlar ameliyathaneye , orada sedyeye oturdum biri önümde durup bana destek verdi belimden iğne oldu 3 4 defa ama ben 2 den sonra hissetmedim bile. İlki bile çok acımadı. Sonra yattım önüme set gerdiler zaten daha yatarken ayaklarım uyuştu. Sonrasında hiçbir his olmuyor. Sadece çocuklar çıkarken baskı oluyor o da asla acı değil. Çocuklar çıktıktan sonra güç kuvvet geliyor zaten ikiz bebek uzun sürer demişlerdi. Doğum süreci başladıktan 19. Dakikada oğlum 20 de kızım doğdu. Sonrasında 15 dakika benim dikim sürecim oldu. Beş dakika bekleme odasında bekletilip odama çıkarıldım. Bana saatlerce sürüp geçmeyecek gibi gelen zaman nasıl geçti anlamadım bile. Kendi kendime stres yaptığımla kaldım. Yani ikiz diye korkulacak birşey yok Allah’ın izniyle herşey güzel oluyor. Kaldı ki benim doktorum sürekli ikiz doğum yaptıran bir doktor da değildi. Yani ben çok gergindim sırf bu tip sebepler yüzünden o yüzden benim gibi gergin olanlara tecrübe olsun diye lütfen kimseyle doğum süreci hakkında konuşmamanız sizin hayrınıza çünkü inanın doğum en en en kolayı o yüzden o anın keyfini çıkarın. Ve tutabildiğiniz kadar tutun bebişlerinizi, ben hamileyken sürekli doğurmak istiyordum. Ama şimdi ki aklım olsa son ana kadar beklerdim. Çünkü bebişler anne karnında gelişimi o kadar mühim ki. küçük olup ağlayıp dertleri olduğunda dünyada yaşamadığım korkuyu yaşıyorum o yüzden bebişler anne karnında gelişebildikleri kadar gelişsin . 😊😊😊 Tüm hamişlere hayırlı güzel doğumlar diliyorum. Ve şunu demek istiyorum doğumdan sonra harika hissiyatlar, müthiş duygular sizi bekliyor. Bunu çocukları kucağına alana kadar annelik duygusu gelmemiş biri söylüyor. Ama o bebişleri görünce artık siz çok başka çok kutsal biri olacaksınız. Her anne çocuğuna olabilecek en iyi annedir yeter ki buna inanalım. 🥰🥰🥰