msmyye Kızlar maddi durumdan dolayı herseyi alamıyorum dogumdan sonrada alırım diye düşünüyorum ama doğumdan önce mutlaka alınmalı dediğiniz şeyler neler ? Neler alınmalı tecrübeli anneler bilgi verirse sevinirim 😌
Gamzeerdgn msmyye bebek arabası vs alma doğumdan sonra da alabılırsın önümüz kış sonuçta zıbın yenıdogan kıyafeti çorap şapka vs yelek bu tarz şeyleri alın anne yanı besık vs yeter bence
Erbe Mlktnc binada hiç gerek yok boşa para evde alezli yastık kılıfın varsa mis gibi altada grcmio ben öyle yaptım 😂😂 ve içi muşamba şekli olduğu için ben içini seriom altına isede siliyorum çok rahat oluyor
msmyye Gamzeerdgn aynen bende öyle düşünüyorum bebek arabasını almadım suanlık lazım olan birşey değil hastane çıkışı kac adet almalıyım
Ebrar18 msmyye hastane çıkışı 1 takım yeter . Hatta bu benim ikimci gebeliğim kış bebeği olucağı için hastane çıkışı almadım sadece ayaklı tulum aldım şapkalı . İçine sıkıca giydirip üzerine tulum giyidirince orası burası açılmamış oluyor .
Gamzeerdgn msmyye ben 10 lu hastane çıkışı aldım başka almadım onun yerine hastane çantasına normal yedekte yenıdogan kıyafeti koyarsınız gerek yok hastane çıkışına 1 fen fazlasına