Busratun 4.5 haftalık hamileyim doktor daha küçük dedi 15 gün sonra gel o zaman dinliyim kalp atışını dedi. Pıhtı gibi şu anda küçük dedi . Sizce herşey normal mi
HalisEbruoban Busratun canım normal sende ıyı kese gorunmus ben 5 haftanın sonuna dogru keseyı gordu su an 9 haftalık hersey yolunda
Ozge1008 Busratun benim 5. Haftada kese görünmüştü 6. Haftada kalp atışı duyulmuştu canım. Gayet normal yani😊
Tiredmother Doktorun söylediğine kulak verin derim. Doktor her şey normal 15 gün sonra gel dediyse anormal ne olabilir yani. Boşuna doktor olmamış :)