34_34 özel hastaneler maalesef kafalarına göre sürekli fiyat biçiyorlar. gönlüm hep devlet hastanesinden yana ama o günde şansına kim varsa onda doğuruyorsun, o yüzden iyi insanlara gelmek nasip meselesi sanırım.. ben odalarını vesair görmedim ama doğum yapan herkes çok memnundu nehir hanımdan