Asil_hatun Gündüz emin değilim harakrtli bir gün geçirdim harakrt ettimi hatırlamıyorum ama 1 saattir durtuyorum uyanmıyor bebeğim haraket etmiyor simdi bol çikolatalı ekmek yedim tık yok endiselenmelimiyim
Seda35 Asil_hatun karninizi biraz ellerinizle sallayin bi gun acile gittim ebe karnimi sallayinca uyanmisti
Asdas123123 Asil_hatun kız büyüyor bebek bende 34 oldum arada tekme atıyor gece tatlı yiyince yapıyor akışına bırak sabrlı ol 🙂
Asil_hatun incitanesi_ tatlı yedim bekliyorum illaki haraket eder dimi tatlı yiyince uyuyorsa bile esim şehir dışında kayinbabami aramak istemiyorum telaslanirlar onlarda emin olmadan
Asil_hatun Elif_ikra2 tatlı yiyip uzandım bekliyorum şuan haraket yok esim şehir dışında emin olmadan kayinbabami aramak istemiyorum telaslanir lar simdi
Naziminverasi Asil_hatun kendinizi korkutmayın benimde oluyo bazen korku basıo hiç hareket etmio hastaneye girince ben rahatlıorum o da oynuo uzanmışsınız biraz konuşun dürtün hafiften uyanır inşallah bişey yoktur
Asil_hatun Asdas123123 ya ne bilim tatlı yedim uzandım karnımi durtuyprum haraket etmiyo endişelendiriyor biraz
ZMM8888 Asil_hatun parmaklarınızla tıklayın hafif sallayın sakin şekilde uzanın konuşun baktınız olmadı bi gidin hastaneye
Serap-Yigit Sakinleşin o zaman hareket eder inşallah. Benim de bazen oluyor. Korkuyorum. Biraz başka bir şey düşününce hareket ediyor. Şu an hareket etmiyor mesela, düşününce hiç etmiyor hatta. Unutunca hareket ediyor
Ayazn8annesi Tatlı her bebeğe etki etmiyor bence ben çok tatlı yerim ama çok fazla hareket etmez 35 haftalık olduk saate 1 veya 2 kere hareket ediyor başka etmiyor korkmayın yeri daraldığı için