Kızlar merhaba, sürekli idrara çıkıyorum hamileliğimin başından beri böyleydi suyu çok içiyorum içtiğim her damlayı çıkarıyorum. Bu arada 22. Haftadayım geçen gün aşı İçin sağlık ocağına gittiğimde idrar testimde enfeksiyon çıktı tek seferlik antibiyotik kullandım ama geçmedi sanırım tuvalete gidiyorum odaya geliyorum yine tuvaletim geliyor. Sürekli de antibiyotik kullanamam , bu durumu yaşayan var mı çok sıkıldım artık ya 😫