Havadan olabilir belki. Normalde ileri derecede migren hastasıyım ama Allah a cok sukur hamılelığımın ilk ayında atak gecırdım bırdaha hıc mıgren atagım olmadı. Sadece havalar ruzgarlı olunca bır bas agrısı yapısıyor, mıgrenım tutar dıye korktugum ıcın doktorumun onerısıyle mınoset ıcıyorum, gecırıyor