ElifMetehan Doktorum bir zararı olmadığını söyledi hatta günde 20 taneye kadar kullanabilirsin ben kendi hamileliğim de bile kullandım demişti
OgretmenEva Doktorum günde 3 taneye kadar içebilirsin demişti bildiğim kadarıyla herhangi bir zararı yok ancak siz yine doktorunuza danışın
Xoxox Ben çiğneme tabletini kullandığımda kusuyordum onun yerine rennie duo şurup verdi o biraz işime yaradı. Daha sonra gaviscon double action kullanmaya başladım çok memnun kaldım. Normal gaviscon bir işime yaramıyordu ama double action pembe şişe olanı gerçekten rahatlattı beni.
arbustoo ya banada doktorum gaviscon advance verdi zor içiyrum rennie içsem olurmu dedim o daha içilesi dedim gaviscon daha sağlam dedi:(