24 haftalık hamileyim son kontrolümde doktorum bebeğin beyninde kalsifikasyon yani kireçlenmeye benzer şeyler olduğunu söyledi tokzoplazma testlerini tekrar istedi temiz çıktı perinatolojiye yönlendirdi ama doktor izindeymiş bu defa da MR ya da ultrason çektir emin olalım diyor başına böyle bişey gelen var mı ileriki haftalarda geçme şansı var mı lütfen yardımcı olun bilenler varsa