Senem_11 Kızlar 33 hafta olduk ve artık diyet benı cok zorluyor ölcum yapmak cok zorluyor lutfen cevap verin siz ne kadwr sure devam ettiniz diyete 😔
eylulicten Senem_11 diyete devam ama artik oyle listeye tam tamina uymuyorum sekerli olan tum her seyi cikardim. Ölcum de yapmiyorum parmaklarim delinmekten aciyor çunku. Sekerim normal cikiyor zaten ama bi 2 hafta sonra son 3 aylik sekerime baktiricam
Saheser Senem_11 bizde 33 haftalığız ve gerçekten bende bıktım diyet yapmaktan iştahım açıldı canım sürekli yememem gereken şeyleri çekiyor yiyemedikce morarmam çöküyorum hayat kalitem çöktü diyebilirim zevk alamıyorum hiç bi yediğimden
makin Senem_11 ben daha 18 gündür yapıyorum günde 9 kere şeker ölçümü 4 kere insülin yapıyorum valla şimdiden çok mutsuzum yani çok zor bi süreçmiş bebek için endişe etmekte en fenası
Mamimami Senem_11 benim 8 haftalık ilk günden beridir yapıyorum Allah izin verirse sonuna kadar bende diyete devam bakalım yolum uzun çok kötü canının istedigini yiyememek
Senem_11 eylulicten bende dun baktırdım saglık ocagında aclık tokluk sekerime aclık 53 tokluk 2. Saat 98 cıktı ama bugun kepekli makarna yedim az bısey ketcap sıkıp 160 cıktı 😔bende artık ölcmek istemiyorum diyet yapmak istemiyorum
Senem_11 Saheser gercekten bende oyle ya canim cıkolata cekıyor suanda hatta sen olcmeye devam mı ediyorsun ya
Senem_11 Saheser kac haftalıksın suanda benim de oyle oldu parmaklarim benim seker yukleme testım 185 cıkmıstı
Senem_11 Saheser yakın cıkmıs seninle sonuclarımız gercekten insan korkuyor ya bebegının kilosu kac pekı simdı
Saheser Senem_11 32 +1 de 2050 gramdı şuan ne oldu bilmiyorum hızlı büyüyor ama sanki senin ki kaç kilo
S1907 Senem_11 valla bende saldm 32,haftadayım,ölçümden ziyade diyet yapmktn skldm ara ögünde olsa aç kalıyorum yetmiyo yediklerim yani mutsz olyrm bilmyrm napcm,diyet yapmam gerekyo şekerim yükseliyo ama yordu artk