9 ayın sonuna geldik canım oğlumla. İnşallah sabah kavuşacağız. İçim hem buruk hem sevinçli. İnsan tuhaf hissediyormuş. Yarından itibaren yanımda minicik bir canla gezeceğim, hayatımızda yeni bir sayfa açılacak, onun huyunu öğrenmek ve birey olarak neleri sevip sevmeyeceğini görmek beni aşırı heyecanlandırıyor, doğumun nasıl geçeceğinden çok ellerini, yüzünü, minicik ayaklarını merak ediyorum 💖 hoşgelsin hayatımıza, hoşgelsin kendisine 🤍 hayatımızın en güzel Denizi 💙