laleninannesi Selam kızlar adetim 3 gün gecikti test yaptım tek çizgi acaba Bi şey varmıdır bu gün de çok hafif ve çok kısa süreli kasıklarımda sızlama oldu adet başlangıcında ki gibi bilgisi olan yorumlayabilirmi
Erva1234 laleninannesi 3 gün gecktyse cikmadysa muhtelemen yoktur bı iki gün geçsin tekrardan yapın belli olmaz