Nursena0378 Merhaba, acaba neden olmadı 1,5 sene bir sıkıntınız varmıydı? hsgde tüpleriniz açıkmı çıkmıştı yoksa çekildikten sonra mı açıldı? benim de 6 aydır olmuyordu ama bende 5 cm çikolata kisti var başka sorunum yok eşimdede yok. çikolata kisti yüzünden çekildim 2 ay önce hsg yi ama 2 aydır olmadı. beklemedeyim 6 ay deneyin dedi doktor olmazsa başka tedavilere başlanacak bakalım hayırlısı..