Ben 3 buçuk sene önce orda doğum yaptım sancı odaları var yan yana o biraz kötü sadece bagiranlari görünce korkuyorsun ama doğumu güzeldi sanciyi çekiyorsunuz sancı odasinda bebek gelince de tekerlekli sandalyeyle doğumhaneye götürüyorlar zaten çok yakın birbirine doktorlarda iyiydi bebegide onlar giydiriyor kıyafetleri veriyorsunuz doğumdan sonra iki kişilik odalarda kaliyosunuz isterseniz özel odada tutabilirsiniz ben tutmamistim şansima yanımda kimsede yoktu annemle rahat rahat kalmıştık temiz bir hastane şimdi ikinci dogumum olacak yine oraya gidiyorum