heyzil06 Mamakta olup su kesintisi yaşayanlar burada mı? 24 saattir sular kesik bu devirde yaşadığımız olaya bakın bütün gün ne temizlik oldu ne yemek. Bilgi alan oldu mu acaba ne zaman geleceği konusunda 🥺
heyzil06 Tubatgn ne şanslısınız valla o mahalleyi duymamıştım duralialıç bizim hala gelmedi 24 saati geçti kesinti
heyzil06 Esayser akşemseddin hemen üstümüz değil mi ya bizim neden buraya gelmiyor anlamadım. Hem de nasıl zor avmye gittik mecbur hem karnımızı doyuralım hem elimizi yıkayalım diye resmen şaka gibi
Esayser heyzil06 alt yapısı çok kötü tadilat için kazarken başka bişeye zarar veriyorlar uğraş dur 😐 inşallah gece gelirde yarın bunalmazsın
heyzil06 Esayser hep oluyor mu su kesintisi biz yeni taşındık bilgilendirme de yapılmadı bilseydim su doldurur koyardım 😢 inşallah gelir dua edin bize 😢
Esayser 8 senedir aynı semtteyim buranın alt yapısı çok kötü sürekli olmasada tadilat sırasında başka boru çok patlatıyorlar birde onu yapmakla uğraşıyorlar inşallah gelmiş olur