E1619 Prensesinannesiii61 şuan bende aynı şeyi yaşıyorum ara ara hissediyorum ama azaldı gibi geldi bana da
_edakrsu22 Prensesinannesiii61 bu haftalarda çoğu kişide oluyor galiba bende 37 haftada yavaşlamaya başladı ondan önce tekmeleri daha güçlüydü 28+4 şuan hala bana az gibi geliyor
Sare_benan Prensesinannesiii61 Haftadayım bende endişeli bi şekilde gittim bebek secde pozisyonu aldığı için çok hissedemiyosun dedi
Yagmur981 Ayy bende bugün 29 haftalık oldum son iki üç gündür hareketler azaldı gibi geldi korktum ikinci gebeliğim bu arada bugünde kontrolüm vardı doktor herşey normal dedi ve bugünde çok hareketli bebek piskolojik galiba hissettiklerimiz
Prensesinannesiii61 Ya bilmiyorum bi.hareket ediyo bi etmiyo sanki onceden daha gucluydu hareketleri demek sizdede oluyormus
Cnsmood 2 haftadır bende aynı şeyi düşünüyodum 27. Haftayım hatta aradı göbeğimi elleyip rahatsız ediyorum tepki veriyor 😂 tedirgin oldummu çareyi böyle buldum. Tatlı felan yiyip bekliyorum arada
Sare_benan Prensesinannesiii61 Herkesin bir olucak değil eğer hiç hissetmiyorsan bi acile git istersen
Prensesinannesiii61 Sare_benan yok elimi koydugumda az az vuruyor boyle kipirdanma ama gecen haftalara gore az