_ipek_Ayaz_ Kızlar Arkadaşımda kese etrafında kanama var 6 haftalık bundan önce 4 aylık bebeğinin kalbi durdu kan pıhtılaşmasından dolayı Şuan oksapar kullanıyor ondan kanama olmuş olabilir mi veya düşük olurmu çok korkuyor
323832 _ipek_Ayaz_ 7.haftada bende hafif kanama gecirdim igne ve hap kullaniyordum pihtilasma var 2 gun hastanede kontrol altinda kaldim progestan ve pruloton igne tedavisi yapti progestani hala kullaniyorum igne dozundan kaynakli olabilir demisti bana 1 hafta da gecti 8.haftamda normale döndüm pek ağır kaldirmasin biraz dinlensin
_ipek_Ayaz_ 323832 iğne dozu derken oksapar kan sulandırıcı iğne mi kaçlık vuruyordunuz benimde aklıma o geldi
323832 _ipek_Ayaz_ 0.4 luk enox igne ve 100 mg ecopirin doktorum ilk haftalarda olmasi normal dedi bebek kucuk oldugu icin doz yuksek gelip bebegi vucud atmak isteyecektir demisti ama kanamaya en cok sebep olan ecopirin hapti bende pihtilasma var mecbur kullanmak zorundayim
323832 _ipek_Ayaz_ yine de doktora bahset ama ben dusuk onleyici progestan hapta kullaniyorum sabah aksam ihmal edilmesin