gkbyza ayni benimde ilk bebeğimde o kadar yürüyüş yapardım bu kadar aşırı baskı olmuyordu bu bebeğimde yürüyüş yapamıyorum yatarken sağdan sola dönmek bile zulüm. Az bı dışarı cikiyorum ağrım bitmiyor eve gelince. Bacak arası ağrısı doktora söyledim kafasını yerleştirmiş baskı yapıyor kafası diyor🙄 bayadir bacak arası ağrım.var benim şuan 36+0 bakalım erken mi doğacak ama ağrı beni zorluyor şuan bile çok agriyor