Baby66 Arkadaşlar dün kan testim pozitif çıktı ve her an adet olucak gibi hissediyorum akıntım var ama sanki kanama gelmiş gibi geliyor günümün yarısı tuvalette acaba bir şey mi geldi diye geçiyor😅 sizdede böyle bir durum var mı?
Baby66 UynakBalina ay sürekli aman sankii bi şey geldi diye koşuyorum 😂 betam da 69.32 çıktı o da biraz kafamı karıştırıyor
teachermom8 Ben pozitifi gördüğüm an vucudumdan o kadar adet beklemedimki normal zamanda gelen adet agrısı bile hissetmedim. Vucudum aşırı sakindi🤣
bilghrz Baby66 benımde ilk 79 du canım sonradan arttı 700 küsür oldı yanı hıc sıkıntıya girme yükselir canım🙏🥰
Baby66 bilghrz ah benim bu takıntılı halim zaten okuyup okuyup kuruyorum 🙈 ay inşallah canım takipteyim bende cumartesi kan vericem yine inşallah yükselir 🙈