Serdar4125 Kızlar 18 haftalıkken bebeğini hisseden var mı Bir de nasıl hissediyorsunuz ilk gebeliğim hiçbir şey bilmiyorum
babybmom20 Serdar4125 21 haftalığım gün içinde hissetmiyorum hala gece yattığımda yada akşamları uzanırken yani ben hareketsizken ancak o zaman başlıyor sıpa
matematikcianne22 Serdar4125 20.haftada hissettim çok net hissediyorsunuz ilk zamanlarda elektrik çarpması gibi hissediliyor karnınızda
Flyderndkk Serdar4125 her gece yattığımda elimi karnıma koyuyorum belki daha rahat hissederim diye ama yok daha :) bende merakla bekliyorum ama 2 haftaya hissederiz herhalde . 18+2 deyim
Serdar4125 Flyderndkk ben de öyle yapıyorum karnımı koyuyorum gece yatarken hissederim diye ama hissetmiyorum henüz
Serdar4125 matematikcianne22 yani 3 hafta daha var benim hissetmeme çok merak ediyorum da seni sonra çocuğum oldu çok mutluyum inşallah sağlam kucağıma alırım
Dark658 Ben 17 den beri net şekilde hissediyorum özellikle yemeklerden sonra ve uyuyacakken. Sırt üstü uzanırken içimde bi kıpırtı oluyor elimi koyuyorum konuşuyorum tepki veriyor sanki elimin altına vuruyor kasığıma yakın yerde çok tatlış bir his 🥰
Serdar4125 Dark658 iki gebeliğinde zaten 20 haftasında hissedersin dedi doktor sizin 2 ebeliğiniz mi ilk gebeliğiniz
poyrazvearya Serdar4125 18+6 ilk hissettim kalp gibi attı o değildir dedim ama tekrar tekrar olunca emin oldum şimdi 20+2 ve gayet net pıt pıt dokunuyor